مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 07:322023-07-04سياسي

خبرخوب| ماجرای عجیب خرید خانه برای خانواده قاتل


عجب ایامی است این روزها! اعیاد پشت هم ردیف شده اند تا حسابی روزهایمان را بسازند و کیفمان را کوک کنند، پس بیایید تک تک لحظاتش را غنیمت بدانیم و به بهانه این روزهای مبارک، - آقای پاکبان، این سفر کربلا پیشکش می خواهیم برایتان از گزارشی بگوییم که چند روز در برنامه بدون تعارف روی آنتن رفت و با وجود مردم همیشه در صحنه کشورمان بسیار خبرساز شد.

در این برنامه، گزارشگر به سراغ پاکبانی رفته بود که به رغم داشتن حقوقی حداقلی و اجاره نشینی، سرپرستی دوکودک یتیم را برعهده داشت و تنها آرزویش، سفر به کربلای معلی بود.

شاید آن روزی که این گزارش پخش می شد، کسی فکرش را نمی کرد، حسین آقا؛ پاکبان خیر شهرمان بلافاصله با واکنش سرشار از مهر و محبت مردم مواجه شود و بانیان اعزام او به کربلا، پشت سرهم طی تماس با روابط عمومی صدا و سیما، آمادگی خود برای تقبل هزینه سفر او و خانواده اش را اعلام کنند اما طبق روال همیشه، مردم متعهدمان خیلی زود دست به کار شدند و هزینه سفر او و خانواده اش را برعهده گرفتند تا حسین آقا بتواند به قولی که به خانواده اش داده، عمل کند.

  البته این تمام ماجرا نبود؛ از آنجایی که کودک تحت پوشش حسین آقا در همان گزارش، درخواست کامپیوتر کرده بود، یکی از مردم خیر آمادگی خود برای تهیه کامپیوتر را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوب| ماجرای عجیب خرید خانه برای خانواده قاتل

خبرخوب| ماجرای عجیب خرید خانه برای خانواده قاتل